Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

דירות למכירה בחיפה

דירות למכירה בחיפה ללא תיווך

בשעה טובה, הגיע הרגע לקנות את הבית החדש שלכם, או את הדירה הבאה בה תשקיעו. דירות למכירה בחיפה ללא תיווך עומדות לרשותכם בכל רחבי העיר, אך כמובן לא כולן יעמדו בציפיות שלכם! בדיוק כאן אנחנו בחברת רוברט ביליה נכסים ובנין בע"מ נכנסים לתמונה. אנו נשמח להעניק לכם ליווי מקצועי, שבסופו תקבלו את הדירה שתמיד חלמתם עליה.

למה דירות למכירה בחיפה ללא תיווך הן משתלמות יותר?

  • עמלה – כשאתם מחפשים אחר דירות למכירה בחיפה ללא תיווך אתם קודם כל מבטיחים לעצמכם רכישה ללא העמלה שהמתווך דורש בדרך כלל.
  • אין לכם זמן – זכרו שמטרתו של המתווך הינה למכור לכם את הדירה כמה שיותר מהר. ממש כפי שהייתם עושים אם היה מדובר בכל מוצר אחר שהייתם מבקשים לרכוש, גם כאן רצוי כן לקחת את הזמן עד שתמצאו את הדירה החביבה עליכם, זו שעשתה את הרושם הטוב ביותר ושגרמה לכם להרגיש הכי בבית בעולם עוד לפני שבכלל ריהטתם אותה.
  • קבלן רשום – בנוסף לאלו, זכרו לוודא את אמינותו של הקבלן ממנו תרכשו את הדירה; בקשו ממנו להציג בפניכם את האישור שלו, ואת קיומו ברשם הקבלנים בישראל.
  • תתייעצו – אם רק לאחרונה שמעתם על חברים טובים שעברו לחיפה, או קרוב משפחה שהקים עסק, תשאלו אותם! הם יתנו לכם המלצות על הקבלנים האמינים עמם עבדו, והרי כולנו כבר יודעים שאין כמו ללמוד מניסיונם החיובי של אחרים.

רוברט ביליה נכסים ובנין בע"מ – הכתובת הנכונה לדירה החדשה שלכם

אם גם אתם מחפשים את הבית החדש שלכם, המשרד המשודרג או הדירה הבאה להשקעה, זה הזמן ליצור קשר עם חברת רוברט ביליה נכסים ובנין בע"מ. החברה פועלת בשוק היזמות והבנייה מזה 25 שנים, כך שאתם תוכלו להיות בטוחים שכשאתם בוחרים בנו – אתם בוחרים בטוב ביותר.

דירות למכירה בחיפה ללא תיווך לצד חברה מקצועית

החיפוש אחר דירות למכירה בחיפה ללא תיווך הינו משימה מורכבת. הרי חיפה נהנית, בשנים האחרונות, מביקוש רב לאור הבניה המרשימה לאורכה ולרוחבה. מעוניינים לגור במרכז הכרמל בסמוך לבית ספר? מבקשים לשדרג את איכות חייכם ולרכוש דירה בחיפה? כל שעליכם לעשות, הוא ליצור קשר עם חברת "רוברט ביליה נכסים ובנין בע"מ". חברה מובילה זו נהנית ממוניטין גבוה בתחום היזמות והבניה. זאת לאור עבודתה המקצועית, והסטנדרט הגבוה שהיא מציבה בכל פרויקט.

דירות למכירה בחיפה ללא תיווך: לשאול את כל השאלות

עבור כל אחד ואחת מאתנו, ההגדרה של 'איכות חיים' הינה שונה ומגוונת. עם זאת, על היבט מסוים אין כל וויכוח: מגורים בדירה מרווחת, נעימה ובמיקום מרכזי תשדרג ותעלה את רמת חיינו. לשם כך, וכדי שנוכל לרכוש דירה שתענה על מלוא דרישותינו, אנו נפעל ממושכות להגשמת החלום.

כעת, כאשר היום הולך ומתקרב, ואנו מוכנים להגיע לשלב הבא בחיינו – אין מאושרים מאתנו. הכוונה היא, כמובן, לשלב חשוב ביותר: איתור דירות למכירה בחיפה ללא תיווך. כיצד תאתרו את הנכס הרלוונטי ביותר לדרישותיכם ולצרכים שלכם? תהליך זה מתבסס על מספר פעולות מרכזיות:

  • ראשית, יש לברר מתי הוקם לראשונה המבנה, האם הוא עבר תמ"א 38 ואם כן – מה כולל הנכס המשודרג.
  • האם הנכס נמצא בשכונה נעימה, משפחתית ומוקפת צמחייה ירוקה? האם ישנם גני ילדים ובתי בספר בקרבת מקום?
  • מהו גובה החשבונות שתשלמו מדי חודש?
  • האם ישנה תחבורה ציבורית נגישה והאם ישנם מקומות חניה מסומנים?

היבטים אלו ואחרים יסייעו לכם להגיע להחלטה הנכונה – ולרכוש את דירת חלומותיכם בעיר חיפה. בהצלחה!

לעבוד בסטנדרט גבוה

לאורך השנים האחרונות, ניתן לראות תנופת בניה כאשר פרויקטים רבים הולכים וקורמים עור וגידים בתוכה. מחפשים אחר דירה למכירה באחד מפרויקטים אלו? בצדק! בשלב זה, מומלץ ליצור קשר עם חברת "רוברט ביליה נכסים ובנין בע"מ". חברה זו הינה חברה יזמית וקבלנית הרשומה ברשם הקבלנים. כמו כן, החברה מתמקדת בבניה באזור חיפה והצפון – ושמה לה מגוון דגשים בעת הבניה: החל מתכנון אדריכלי מוקפד, בניה לפי התקן הישראלי ועוד.

דירות חדשות למכירה בחיפה ללא תיווך

דירות חדשות למכירה בחיפה ללא תיווך מוצעות כל העת ולאורך כל השנה. רבות מהן הן חדשות הנבנות על ידי חברת בנייה ידועה. האזורים המבוקשים ביותר הם רכס הכרמל, מישור החוף ועוד. הבנייה היא בסטנדרט גבוה ובמחירים ההולמים את מצב הדירות. "רוברט ביליה נכסים ובנין בע"מ" בונה דירות כאלו לאורך שנים רבות ומספק שירותיו לקהל לקוחות מרוצה.

דירות למכירה בחיפה ללא תיווך – בפרויקטים מבוקשים

דירות בחיפה ללא תיווך נמכרות ישירות על ידי חברת הבניה עצמה. הדרך הטובה ביותר היא ליצור קשר עם משרד המכירות שלה ושם יוצע מבחר דירות הנמצאות בתכנון או בבנייה. הקשר הישיר והבלתי אמצעי הינו הטוב ביותר, מאפשר קבלת מידע על כל דירה עד לירידה לכל הפרטים הקטנים כולל האותיות הקטנות שבהסכם. חברת בנייה מקצועית בוחרת היטב את האזורים בהם היא בונה. כך, מבחינת המיקום, הנוף הנשקף, אפשרויות החניה באזור מלבד החניות הפרטיות, התשתית הציבורית הקיימת ועוד. אם מדובר על שכונה חדשה אזי ניתן לראות בתכניות הסביבתיות את כל המבנים הציבוריים, הפאות הירוקות, גני המשחקים ועוד. כך שהמידע המפורט מאפשר קבלת החלטה מושכלת לגבי מיקום הדירה.

דירות מודרניות

עולם הבניה מתקדם מאוד ומאפשר בחירת חומרים מודרניים, תכנון מדויק ויצירתי, שיטות בניה איכותיות ועוד. כל אלו מופיעים בתכניות ומוסברים בעת השיחות. יחד עם זאת, בעת רכישת דירה על הנייר או אחרת המצויה בשלב השלד ניתן לערוך שינויים רבים. במידת האפשר תיענה החברה לכל אלו, וכך יכול כל לקוח לבחור את השדרוגים המתאימים לצרכיו, לרצונותיו ולטעמו האישי. בכל מקרה, מדובר על סטנדרט גבוה גם בכל מה שקשור לתכנון השטחים הציבוריים ובהם הלובי, המעליות, הגינות והחצרות וכיוצא בזה.

אפשרויות בחירה רבות

ניתן למצוא דירות חדשות למכירה בחיפה ללא תיווך בחברת "רוברט ביליה נכסים ובנין בע"מ". החברה הוותיקה ובעלת המוניטין מציעה מבחר גדול של דירות בגדלים שונים, בקומות תחתונות או כפנטהאוזים, עם נוף לים, לחורש, לאזורי טבע אחרים ועוד. כל מה שיש לעשות זה להגיע, לבחור ולשריין את דירת החלומות.

דירות למכירה בחיפה – אפשרויות מעולות להשקעה ורכישה

אזור המרכז בכלל ותל אביב בפרט נהיו רוויים מאוד בתקופה האחרונה, בעיקר בכל הקשור לפרויקטים בתחום הנדל"ן. רבים מעוניינים לרכוש דירות באזורים מרכזיים, אך אט אט מתחילים להירתע מהמחירים המופקעים של אזור זה. ניתן למצוא אלטרנטיבה מעולה לרכישות במרכז בעיר לא פחות גדולה – חיפה. בשנים האחרונות, ניתן לראות צמיחה באזורים השונים, העירייה דואגת לפתח פרויקטים באזור מערב חיפה, מה שהופך אותה לאובייקט מעולה למגורי משפחות וכן לאשר תמ"א 38 בשכונות ברכס הכרמל למשפרי דיור, והמרכז הטכנולוגי מת"מ המספק מקומות עבודה רבים, כמו גם שני מוסדות השכלה גבוהה מובילים (הטכניון ואוניברסיטת חיפה) – כל אלה הופכים את העיר לאטרקטיבית הן מבחינת מגורים בדירה משלכם או השקעה בשוק הנדל"ן המקומי.

היכן יש דירות למכירה בחיפה?

ניתן לראות אופציות שונות ומגוונות ביותר עבור רכישות של דירות באזוריה השונים של חיפה. לדוגמא, ניתן להתרשם באותה המידה מבניינים יחסית ישנים המועמדים לפינוי בינוי מתישהו בשנים הקרובות, או לחילופין, בבניינים החדשים הנבנים באזורים שונים. ניתן לומר בבטחה שבכל אזור יש היצע כלשהו של דירות במידות שונות של וותק. ניתן להתמקד בדירות היוקרתיות, אך גם אפשרויות זולות יותר נגישות לכם. אך במידה ואתם מעוניינים להפיק את המרב מההשקעה שלכם, תמיד כדאי לפנות למומחים שמסוגלים ליצור עבורכם נכסי נדל"ן שעם הזמן הערך שלהם רק ילך ויעלה.

נושאים נוספים

בתים למכירה מקבלן בחיפה

אנשים רבים מחפשים בתים למכירה בחיפה. עיר זו היא שילוב נדיר בין נוף פסטורלי הכולל הרים ירוקים וים כחול לבין חיים תוססים של עיר לכל דבר...

המשך קריאה
דירות בחיפה

רכישת דירה זהו צעד משמעותי בחיים של רבים מאיתנו. הדרך לעצמאות כלכלית דורשת היבט זה – מגורים בדירה ששייכת לכם באופן מלא. מדובר בחופש מושלם...

המשך קריאה
דירות למכירה בחיפה

אזור המרכז בכלל ותל אביב בפרט נהיו רוויים מאוד בתקופה האחרונה, בעיקר בכל הקשור לפרויקטים בתחום הנדל"ן. רבים מעוניינים לרכוש דירות באזורים מרכזיים, אך אט...

המשך קריאה
דירות חדשות בחיפה

חיפה היא העיר השלישית בגודלה בישראל, והיא מושכת אליה תושבים רבים מכל רחבי הארץ. תושבי המרכז מחפשים דירות בחיפה כדי לגור במקום פסטורלי יותר – מבלי לוותר...

המשך קריאה
דירות למכירה מפרויקט תמ"א 38 בחיפה

אנשים לא מעטים בארץ מתעניינים בנושא דירות בחיפה למכירה. קניית דירה אינה החלטה פשוטה, והיא מצריכה שימוש מושכל בחסכונות ופנייה לחברה קבלנית מקצועית כדי לבצע את...

המשך קריאה
פרוייקטים של תמ"א 38 בחיפה

רעידת אדמה היא אחת מתופעות הטבע ההרסניות ביותר הקיימות עלי אדמות, והיא עלולה לפקוד בכל רגע גם את ישראל. בכל מאה שנה לערך מתרחשת רעידה...

המשך קריאה
אילו פרויקטים חדשים קיימים בחיפה?

מדי פעם צצים פרויקטים חדשים בחיפה המושכים את תשומת לבם של תושבי העיר. חיפה הינה עיר מרכזית ותוססת המציעה לתושבים מגוון רחב של מקומות בילוי איכותיים לצד...

המשך קריאה
רכישת דירות בחיפה מחברת רוברט ביליה נכסים ובנין בע"מ

ישראלים רבים מחפשים לרכוש דירה טובה בכל רחבי הארץ, ובין השאר גם בצפון. הביקוש עבור דירות למכירה בחיפה הולך וגובר עם השנים, והקונים הפוטנציאליים אוהבים לרכוש בתים...

המשך קריאה
קבלני תמ"א 38 חיפה

בשנת 2005, אישרה ממשלת ישראל תכנית לפרויקט תמ"א 38 חיפה נמנתה בין הערים אשר בהן יתקיים הפרויקט, ומדובר ביוזמה מבורכת כאמור. מטרתה של התכנית הינה לחזק מבנים...

המשך קריאה
פרויקטים חדשים ברחבי חיפה של חברת ביליה נכסים

חיפה היא עיר של התחדשות ובנייה. מדי פעם צצים פרויקטים חדשים בחיפה המושכים את תשומת לבם של תושבי העיר. כאן נבנה בניין בוטיק לרווחתם של התושבים ושם...

המשך קריאה
פרויקטים חדשים בחיפה דירות מקבלן

על מנת שעיר תישאר רלוונטית, עליה לשאוף להתחדשות ובניה מתמידים. כך גם בעיר חיפה, שעל אף שהיא מלאה באזורי בילוי ואטרקציות מעניינות, נדמה כי פרויקטים...

המשך קריאה

למה דירות למכירה בחיפה הן כה מבוקשות?

ישנן כל כך הרבה סיבות מדוע דירות למכירה בחיפה הן כפי שכבר אמרנו, כל כך מבוקשות:

  • עיר שיש בה הכל – מקומות בילוי אלגנטיים, לצד מקומות אותנטיים יותר יוצרים מגוון רחב של אפשרויות. היא קרובה לערים תיירותיות אחרות (כגון עכו), ואף מציעה עצמה אתרים כגון הגנים הבהאים. בנוסף, כבר הזכרנו שיש תחבורה ציבורית בשבת?
  • כמו במרכז, אבל בצפון – אמנם נכון שחיפה נחשבת אחת מבין הערים הכי מרכזיות בישראל, ולמרות זאת המחירים כאן נמוכים מאלו שבמרכז. כך שבסופו של דבר אתם זוכים ברמת חיים גבוהה, ממש כאילו קניתם את הדירה שלכם במרכז – במחירים נמוכים יותר!
  • שפע של מקומות עבודה – כעיר מרכזית, מציעה חיפה מגוון מקומות תעסוקה מכל הסוגים. האותנטיות לצד הקדמה והטכנולוגיה מעניקות אפשרות לכל אדם המחפש יציבות כלכלית, ואת ההרפתקאה הבאה שלו.

למה ישנו ביקוש גבוה עבור דירות למכירה בחיפה?

חיפה הינה אחת הערים המבוקשות ביותר בישראל, וזו אחת הסיבות מדוע דירות למכירה בחיפה הן מבוקשות לא פחות! הביקוש הגבוה הביא לצמיחה גבוהה בבנייה, וכעת מוצעת קשת רחבה של דירות למכירה מכל רחבי העיר – חלקן רלוונטיות, וחלקן קצת פחות. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. אנו בחברת רוברט ביליה נכסים ובנין בע"מ נסייע לכם לבצע את רכישת הדירה החדשה שלכם בחוכמה ונוודא כי אתם מבצעים את הבחירה הטובה ביותר.

ישנן הרבה סיבות מדוע דירות למכירה בחיפה הן כפי שכבר אמרנו – כל כך מבוקשת, הנה העיקריות מבניהן:

  • עיר שיש בה הכל – מקומות בילוי אלגנטיים, לצד מקומות אותנטיים יותר יוצרים מגוון רחב של אפשרויות בילוי בעיר. היא קרובה לערים תיירותיות אחרות , ואף מציעה אתרים אטרקטיביים כגון "הגנים הבהאים". בנוסף, כבר הזכרנו שיש תחבורה ציבורית בשבת?
  • כמו במרכז, אבל בצפון – אף על פי שחיפה נחשבת אחת מבין הערים הכי מרכזיות בישראל, מחירי הדירות בה נמוכים מאלו שבמרכז. כך שבסופו של דבר אתם זוכים ברמת חיים גבוהה, ממש כאילו קניתם את הדירה שלכם במרכז – רק במחירים נמוכים יותר!
  • שפע של מקומות עבודה – כעיר מרכזית, מציעה חיפה מגוון מקומות תעסוקה מכל הסוגים. האותנטיות לצד הקדמה והטכנולוגיה מעניקות אפשרות לכל אדם לממש את ההרפתקה הבאה שלו מבלי להתפשר על יציבות כלכלית.

דירות למכירה בחיפה: למה דווקא בחיפה?

רבים מחפשים דירות למכירה בחיפה, ואין זו הפתעה כלל וכלל. הרי מדובר בעיר המשלבת בין מרכז עסקי פועם, תרבות בילוי תוססת לבין טבע ופריחה. מעבר לכך, עיר זו מציעה אווירה משפחתית נעימה – כך שאין ספק שתוכלו למצוא את מקומכם בעיר באחת השכונות היוקרתיות שעל הכרמל. אם גם אתם מחפשים דירה למכירה בחיפה, צרו קשר עם חברת "רוברט ביליה נכסים ובנין בע"מ". חברה מובילה זו הינה חברה יזמית וקבלנית, הרשומה ברשם הקבלנים. לאורך השנים, צברה החברה ניסיון ומוניטין רב בתחום הבניה.

הדירה שהכי מתאימה לכם

אם אתם עדיין כאן, אתם וודאי מחפשים את הדירה הבאה שלכם, כאן בחיפה! ובכן, ראשית הרשו לנו לאחל לכם – ברוכים הבאים לעיר שכולה הפתעות! כעת, חשוב לנו שתדעו שאנו בחברת רוברט ביליה נכסים בע"מ נשמח ללוות אתכם צעד צעד בתהליך הארוך של רכישת הדירה החדשה שלכם – בדיוק כמו שתמיד דמיינתם אותה. בין אם אתם מחפשים דירות למכירה בחיפה לצורך מגורים או לשם השקעה בלבד, אנו מבטיחים שהתמורה תמיד תצדיק את עצמה ותספק לכם את הדרך לעצמאות כלכלית ולהחזר הוצאות יחסית מהיר. פרויקטים של רוברט ביליה בחיפה – לאנשים שחושבים קדימה.

דירות למכירה בחיפה: להפוך חלום למציאות

על רכס הכרמל, ניצבת לה אחת הערים המרשימות ביותר בארץ. הכוונה היא, כמובן, לעיר חיפה. עיר זו כבר מזמן איננה מוכרת כעיר נמל בלבד – אלא כמרכז הצפון, כאשר היא משלבת בהצלחה בין היבטים רבים ומגוונים. החל ממרכזי תעסוקה מגוונים, ארגונים עסקיים בינלאומיים, מוסדות אקדמיים מתקדמים, לצד פינות ירוקות ופורחות וכמובן – הים. מעבר לכך, חיפה הינה עיר המתאימה הן לצעירים רווקים והן למשפחות – כאשר בה תמצאו גני ילדים ובתי ספר איכותיים, לצד מקומות בילוי מהנים.

אין זו הפתעה, אם כך, מדוע רבים מחפשים אחר דירות למכירה בחיפה. מעוניינים גם אתם להעלות את רמת חייכם ולגור בחיפה? מחפשים דירה למכירה במרכז הכרמל? בין אם מדובר בדירה חדשה מקבלן או שמא מדובר בפרויקט תמ"א 38, בעיר זו תמצאו את אשר תחפשו. החל מרחוב מוריה, אהוד, ליטניס, צפרירים ועד רחל וצדקיהו – ברחובות אלו ואחרים תמצאו את דירת חלומותיכם. עם הסיוע והליווי של חברת "רוברט ביליה נכסים ובנין בע"מ", החלום שלכם יהפוך למציאות.

בתים למכירה בחיפה

בתים למכירה בחיפה מוצעים לאורך כל ימות השנה וכדאי לבדוק את ההיצע. חלק מבתים החדשים נבנים על ידי חברה ידועה ובעלת ניסיון. רבים מהם נמצאים בתכנון או בשלבי בניה שונים. האזורים המבוקשים הם הכרמל על כל שלוחותיו בחיפה, חוף הכרמל ועוד. חברת "רוברט ביליה נכסים ובנין בע"מ" הוותיקה בונה דירות בשכונות וותיקות וחדשות כאחד.

לסיכומו של עניין

מרכז הארץ בכלל ותל אביב בפרט כבר לא משמשים כמרכז הכובד של הארץ. למעשה, יותר ויותר אנשים מעוניינים לצאת מהאזור ולהעתיק את מקום מגוריהם לחיפה. מחפשים דירה צפון? חיפה נראית כמו עיר עם עתיד? מוזמנים לפנות עוד היום אל חברת "רוברט ביליה נכסים ובנין בע"מ".

חוזים מסודרים

בעת רכישת דירות, מוצגים לרוכש חוזים מסודרים ומפורטים. כך ניתן לבדוק את ההסכם, להתייעץ עם עורך דין לגבי סעיפים שונים בו ולבקש שינויים במידת האפשר. ההסכם מבטיח, בין היתר, בנייה על פי מפרט כתוב קיים וללא ליקויי בניה כלשהם. חברה תבנה עם גימור מושלם וכל דירה תירשם על שם הלקוח בטאבו עם קבלת התשלום וסיום ההליכים הבירוקראטיים. עורך דין מטעמו יוודא כל אלו.

"רוברט ביליה נכסים ובנין בע"מ" – בנייה מודרנית

מומלץ לרכוש בתים אצל חברת "רוברט ביליה נכסים ובנין בע"מ" בעלת המוניטין. היא ידועה בחיפה ובאזורים הסמוכים אליה כחברה השמה דגש על איכות בניה גבוהה ועל שירות מיטבי. לאורך השנים בנתה עשרות פרויקטים נחשבים לשביעות רצון הלקוחות. חלק מהדירות הם בפרויקטים חדשים, אחרים הם דירות תמ"א 38 ועוד.

דירות חדשות למכירה באזור חיפה

דירות חדשות למכירה באזור חיפה מיועדות לתושבי העיר אשר רוצים לשדרג מגוריהם, לאנשים הגרים מחוץ עיר ועוד. ההיצע הינו רב וניתן למצוא אותן באזורים שונים בעיר. שניים מהמבוקשים הם על רכס הכרמל או איזור הקרוב לחוף. ניתן למצוא מבחר רב בגדלים שונים. חברת "רוברט ביליה נכסים ובנין בע"מ" בונה בעיר ובסביבתה בסטנדרט גבוה.

דירות חדשות למכירה באזור חיפה – לאוהבי העיר

דירות חדשות למכירה בחיפה מוצעות בשכונות וותיקות או חדשות המתוכננות להפליא. הוותיקות מוכרות כולל השירותים הציבוריים שמסביב. בשכונות חדשות בונים בנייני מגורים ובמקביל גם מרכזים מסחריים, מבני ציבור, כן, מפתחים תשתיות, גני משחקים וריאות ירוקות ועוד. מוקדשת מחשבה רבה גם לנושא החניות הציבוריות ועוד. כל מתעניין רוצה לרכוש דירה המתוכננת היטב והמתאימה לצרכיו. עבור הרוכשים דירה על הנייר או הנמצאת בשלבי בנייה ראשונים שלה, קיימת אפשרות לבקש שינויים שונים. כך לגבי התכנון, בחירת הריצוף והקרמיקה, אביזרי האמבטיה, הכלים הסניטאריים ועוד. הגמישות הזאת תורמת לכך שהלקוח ייכנס לדירה ההולמת ביותר את צרכיו, רצונותיו וטעמו האישי. שיקול נוסף בבחירת הדירה היא לגבי הנוף הנשקף היכול להיות אל הים, החורש הטבעי ועוד. הבניין עצמו אמור להיות נאה ולכלול לובי נאה ומפואר, גינה פורחת, מעליות אלקטרוניות וכמובן, חנייה פרטית ומחסן פרטי העוזר מאוד.

תהליך הרכישה

תהליך הרכישה מתחיל בבדיקות הנעשות אצל נציג המכירות אשר מוסר את כל המידע בכתב ובעל פה. לאחר קבלת ההחלטה מגיעים לשלב המעשי הכרוך בחתימה על חוזה. כל צד יכול להיות מיוצג על ידי עורך מטעמו. חוזה למכירת דירה מפורט מאוד ויש בו נספחים הכוללים את התכניות המוצעות, המפרט ועוד. הרוכשים מקבלים התחייבות בנקאית לכספים המשולמים על ידם ויכולים לעקוב מקרוב על תהליך הבנייה עצמה.

חשוב להסתייע בחברה מקצועית

מומלץ לרכוש דירות חדשות בחיפה בחברת  "רוברט ביליה נכסים ובנין בע"מ" בעלת המוניטין הרב. חברה זו בונה באיכות גבוהה ועם גימור מושלם ומנוסה בפרויקטים מורכבים כולל תמ"א 38. כמו כן, עובדיה מקפידים לעמוד בלוח הזמנים. רכישת דירה מהווה צעד משמעותי בחיים וכדאי לעשותו היטב.

בתים למכירה בחיפה – עם יתרונות רבים

בתים למכירה בחיפה, הנבנים על ידי חברת בניה ידועה, עומדים בסטנדרטים גבוהים מאוד. הבית יכול להיות עם נוף לים, לחורש, לטבע ועוד. כל בניין הינו נאה חיצונית ויש בו שטחים ציבוריים מסודרים כמו: לובי מפואר, מעליות אלקטרוניות, חצרות וגינות ועוד. התכנון הפנימי של כל דירה הינו מודרני. מוצעות דירות בגדלים שונים המתאימות למשפחות, בודדים, זוגות ועוד. כל דייר הרוכש דירה על הנייר יקבל ערבות בנקאית לביטחון כספיו, ובנוסף, אפשרות לביצוע שינויים בתכנון הפנימי. כך הוא יכול לשנות את התכנון ולהתאימו לצרכיו ולטעמו האישי, לבחור ריצוף, כלים סניטריים, דלתות וחלונות ופריטים אחרים מחומרים אותם הוא אוהב וכדומה. כאשר מדובר על שכונות וותיקות, אזי התשתית הציבורית קיימת וניתן לבדוק אותה. בעת רכישת בית בשכונות חדשות ניתן לראות את התכנון הסביבתי על המבנים הציבוריים שבו, הפאות הירוקות, הגנים, התשתית התחבורתית ועוד.